Braliem Jousc, el verde. 15 años de periodismo cultural en Guatemala. Es el responsable de la agenda cultural diaria más completa del país, con recordatorios constantes de arte, cultura y ocio.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


viernes, 13 de marzo de 2009

Like a wolf

*a free translation 4 Como un lobo, by Miguel Bose.

(no comments please, lol)



It seams fear has conquered your strong, dark and deep eyes

What will gonna happen with U?

Panthers are watching my banishment and doomed life

I’m so lost

I could lock up myself into your eyes

What will gonna happen 2 me?


Lie to me and tell me I’m not a mad guy

Lie to me and tell me I’m just a little one

Lie to me even if I’m lost


My wild heart licked all that fallen poetry from your lips

What will gonna happen 2 U?

What will gonna happen 2 me?


Your chest is so cruel and blessed; your body is like a Babel tower

What will gonna happen 2 U?

What will gonna happen 2 me?


Lie to me and tell me I’m not a mad guy

Lie to me and tell me I’m just a little one

Lie to me even if I’m lost.


Maybe a thousand years passed over and I’m sure the moon still howls the name of your goblin.


Lie to me and tell I’m not a mad guy

Lie to me and tell me I’m just a little one.


And I’m following your trace, like the wolf

Step by step.

2 comentarios:

Nancy dijo...

Amo a Bosé, no importa nada más

el VERDE !!! dijo...

también me gustan mucho sus canciones. Me gocé su último concierto acá. Y esa canción con la sobrina, está genial.